Khamis, 8 November 2012

entry sedih lagi mintak pelempang

dalam menulis blog ni, kesabaran yg tinggi sangat diperlukan....
haram jadah gua takde idea ni, kalau ikutkan hati nak jek aku tutup blog aku ni,
tapi atas "harapan" 29 orang followers aku, gua beranikan diri mengontinue hidupkan balik blog nie,
(engko tengok gua gabung english ngn melayu, power tak?), mohon kamus engliyu

semakin lama gua tengok budaya memblogging ni semakin hilang.
semakin hilang ditelan arus permodenan twitter, (gua sendiri pun ada twitter, cilaka kau twitter, terlanjur aku mengesign in mu)
ni yang sangkut kt 29 followers, gua pun xtaw hidup lagi ke x followers gua nie,
kalau engkorang hidup pun, bukannya taw nk baca blog aku
ni engkorang jangan sensitip pulak gua guna word "hidup", aku tak bermaksud mati ke apa, lebih kepada "aktif" kt blogging nie,

engko nak amek hati, pegi gantung diri engko ngn tali rapia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan